About every day miracles and doing what you love

Hi guys,

Thank you for all the feedback! I am so grateful to be surrounded by such amazing people like you. If you have any questions about anything or just want to talk and be my friend haha then don't be scared to message me! ❤

Lately, I've found myself doing quite a lot of things I've always wanted to do, but never really had the courage for. This blog is one of them, so is selling food at a music festival I went to over the weekend (before going I was terrified of calculating with money and talking to strangers and suggesting what food they might like!), so is dying my hair pink just because I wanted to and so is ordering a recorder so I can finally record my music. I have enjoyed doing all these things and it has made me so incredibly happy. Not jumping-around-all-the-time happy, but just happy to be alive and doing the things I want to do. I don't know how much time I have in this life and I really just want to make sure I spend every moment of it enjoying it. Being happy and sometimes being sad and also just being. Being alive. Mummy and I watched a movie called 'A Dog's Purpose' the other night and we both basically cried our eyes out. I really just related to that dog haha! But in all seriousness – the movie focused on a soul of a dog who switched bodies after each time it died and learned a lesson in each life. The dog learned to make other people happy, make itself happy and also just enjoy life. The latter, then, was his purpose. Even though it was a dog the movie was about – the message applies to me and I think to each and every one of you as well. Our purpose is to enjoy every moment. Even the moments that aren't  filled with unicorns and rainbows and baked potatoes (who doesn't love baked potatoes haha???) – but you know what I mean. Sometimes, however, doing the things we love the most is a bit tricky. At least for me.

A thing that has often stopped me from doing what I want to do has been this little voice in my head which tells me that 'I'm not good enough', 'Other people will judge me', 'I am a failure', 'I will never be one of the cool people' (whatever the definition of cool is for you), 'Doing this and that won't bring in money' and so on and so on. But why would I let this voice stop me from living my life to the fullest? I was born to enjoy life. We were all born to have our journey and enjoy it as much as we can. So I dyed my hair pink. Obviously, this example is just a small one – this voice shouldn't stop you from not wearing the clothes you want, not going to the uni you want to go, not taking a gap year, not going travelling and seeing the world and not going for the job you want go for. Just let that voice be, don't block it and don't put yourself down for listening to that voice occasionally, but just let it be there and don't focus on it. Do what makes you happy.

I believe in the law of attraction. I know this might sound crazy to some people, but I have made this 'law' or whatever you wish to call it, work for myself. I am not saying this is the ONLY thing everyone should believe in, but I am just writing from my own experience and I am sharing what I have seen. My definition of the law of attraction is that you can simply attract things into your life. This works both with 'good' things and 'bad' things. I don't really like labelling things good or bad, but just for the purpose of explaining I'll go with that for now. Through the law of attraction, I found out that I have the ability to attract into my life whatever I am focusing on. Sounds quite weird – I know. But let me give you some examples. I always knew that I wanted to go abroad to study. I thought it might maybe happen in university or when I am older, but since I had this thought in the back of my head all the time and I had visioned what my experience would be like when I did go one day … All of a sudden – life/God/Universe gave me the opportunity to go. My thinking was at the right wavelength and the perfect opportunity came up and now I have 2 years worth of experience of living and studying abroad behind me. I had a clear vision of the school I wanted to go to. Ever since I was 10 and I read the Harry Potter books I always thought that the definition of a boarding school is basically Hogwarts. Christ's Hospital School (the school I went to for the last 2 years) is, I believe, the closest you can get to Hogwarts. (Look it up on Google if you don't believe me) So it worked!

The law of attraction also works with other things – money, relationships, school, work… I never had a lot of money on my own and by that, I mean money that I have earned myself. I’ve never had a decent job because I’ve been in school for most of my life haha. But then I started thinking about all the things I would buy (as you do) if I had the money and I visioned how it would make me feel and how it would help me grow – and all of the sudden I had AMAZING job opportunities coming at me. I spent 3 weeks in Spain working as a teacher (thank you Tia!) and I could travel whilst working which was literally the dream for me. As a result of that, I made my own money that I could spend however I wanted to and I am so so grateful for that opportunity. One of the reasons why I started practising the law of attraction regularly was that I found a YouTuber, who really inspired me and even though I had read the book called 'The Secret' (which is the most popular book about the Law of attraction) years ago it never really motivated me to actually practise it more than once. However, the girl that made the videos was talking about the thing that I could relate to so there we go. I will put her video below – if you are interested then definitely have a look. (There obviously tonnes of information online as well!).

Another thing that I like to do is to write down 3 or more things that happened during the day which made me happy or made me enjoy life or were just great or useful. I usually do before I go to bed. I have this little book that a lovely friend gave me and I just write these things down and that's it. What you actually do is that you take a few minutes of your day to focus on the positive things and by doing that you attract more of it into your life. It honestly works like magic. You just have to try.

Processed with VSCO with c1 preset

FullSizeRender copy

Do what makes you enjoy life. Eat the food that makes you happy. Surround yourself with people who make you happy and make life enjoyable. I'm gonna go now and meet my beautiful-beautiful friends and go to my first driving licence theory lesson – exciting!

Edit: Went to my first theory lesson and my teacher talked about the law of attraction haha!

With all my love,

Sandra xx

//

Hei kallid,

Aitäh Teile ilusate sõnade ja sõnumite eest! Ma olen nii-nii tänulik, et mu ümber on lihtsalt maailma parimad inimesed. Kui kellelgi on küsimusi või tahad lihtsalt kirjutada ja mu sõber olla, siis ära karda ja lihtsalt do it – ma ausalt ei hammusta! ❤ (Ja ma tean, et mu eesti keel on üpris kohutavas seisus, aga ma AUSALT püüan :D)

Olen viimasel ajal teinud päris palju asju, mida ma alati tahtsin teha, aga mille jaoks mul kunagi piisavalt julgust polnud. Üheks näiteks on see blogi, samuti Intsikurmu festivalil müümine (enne minemist ma põdesin hullult, et kuidas ma kiiresti rahaga arvutamise käppa saan ja inimestele toidu soovitamise ja üleüldise suhtlemise ka haha) ja samuti on üheks näiteks juuste roosaks värvimine. Ma olen alati seda teha tahtnud, aga ma olen seda koguaeg edasi lükanud. Ja siis veel muusikasalvestaja tellimine – mida valida ja kuidas ja appi kas ma oskan jne jne jne. Ja ma olen need kõik asjad ära teinud ja mul on nii hea olla. Ja ma olen täiega õnnelik. Mitte nagu hüppan-24/7-ringi-õnnelik, aga just selline õnnelik, et ma täiega naudin elamist ja elu. Ma ei tea, kui palju aega mul siin elus veel on, aga ma lihtsalt tahaks terve selle aja elu nautida. Ükskõik mida ma ka siis ei teeks. Nautida elu ja olla õnnelik. Ja vahel kurb ka olla (aga ikka nautida). Lihtsalt olla täiega elus.

Vaatasime emmega üks õhtu sellist filmi nagu 'A Dog's Purpose' ja me mõlemad nutsime terve filmi aja haha. Kõlab naljakalt, aga selle koeraga oli nii lihtne samastuda :DD Aga päris tõsiselt ka – see film keskendus ühe koera hingele, kes elas mitu elu ja igas elus õppis jälle mõne õppetunni. Ta õppis teisi õnnelikuks tegema, ise õnnelik olema ja mis peamine, elu nautima. Ja okei, kuigi see film oli koerast, siis see sama kehtib ka kõikide inimeste kohta. Meie eesmärk ongi igat elu hetke täiega nautida. Isegi hetki, kus pole vikerkaari ja ükssarvikuid ja praekartuleid (parimad asjad maailmas!!) – aga teate küll, mis ma mõtlen. Vahepeal on aga nende asjade tegemine, mida täiega tahaks teha, tsipa keeruline. Mul vähemalt küll.

Asi, mis on mind tihti takistanud tegemast neid tegemisi, mis elu veel rohkem nautima paneks on üks hääleke mu peas, mis mulle ütleb, et 'Ma pole piisavalt hea', 'Ma kardan, mida teised minust arvavad', 'Ma olen elus läbikukkunud', ' Ma pole kunagi nii lahedad kui nemad (olgu see definitsioon lahedast ja neist lahedadest inimestest mis iganes), 'Selle ja selle tegemine ei too raha sisse ja on täiesti mõttetu' ja nii edasi ja nii edasi ja nii edasi. Aga ma ütlen ausalt – selle hääle kuulamine ei tee mitte midagi paremaks. See on täiesti mõttetu. Ausalt. Miks ma peaks laskma sellel häälel oma elu kontrollida ja takistama sellel tegemast neid asju, mida ma TAHAN teha? Ma sündisin siia, et elu täiega nautida. Me kõik sündisime, et oma rada käia ja kogeda erinevaid asju ja samal ajal nautida. Niiet ma värvisin oma juuksed roosaks. Ja muidugi on see ainult üks väike näide. See hääl su peas ei takista sul söömast head, kehale kasulikku toitu, ta ei takista sul kandmast neid riideid, mida sa tahad kanda, ta ei taksita sul minemast sinna ülikooli (ja õppima seda eriala), mida sa TEGELT KA tahad õppida, ta ei takista sul üldse mitte ülikooli minemast, ta ei takista sul reisima minekut ega ka selle töö tegemist, mida sa tead, et sa naudid. Las see hääl olla, ta on su peas olemas, aga las ta lihtsalt olla seal. Ära bloki teda, aga ära ennast ka maha tee, kui sa seda häält vahepeal ikkagi kuulad. Let it be there ja ära talle lihtsalt keskendu. Tee seda, mis sind õnnelikuks teeb.

Usun külgetõmbeseadusesse ja ma tean, et see võib kõlada mõnele väga imelikuna, aga ma olen selle nö 'seaduse' enda jaoks tööle saanud ja ma ei ütle üldse, et see on AINUKE asi, millesse võiks uskuda, vaid ma räägin ainult oma kogemustest ja kui keegi veel avastab, et oh see on lahe asi, siis seda on ainult tore kuulda. Igatahes – minu definitsioon külgetõmbeseadusest on selline, et elus on sul millelegi keskendudes võimalik seda oma ellu juurde kutsuda. A see töötab mõlemat pidi – nii 'heade' kui 'halbade' asjadega. Mulle tegelikult ei meeldi see asjade 'heaks' ja 'halvaks' sildistamine, aga praegu seletamiseks korraks kasutan seda. Läbi külgetõmbeseaduse avastasin, et mul on tegelt ka võimalik oma ellu tõmmata ükskõik mida tahan. Kõlab naljakalt, ma tean, aga ma annan teile paar näidet mis mul on endal juhtunud. Ma teadsin väiksest peale, et ma tahan mingi hetk minna välismaale õppima. Võibolla siis kui ma olen ülikoolis, a võibolla kunagi varem ka. Ja see mõte oli mul koguaeg kuskil peas olemas ja ma alati kujutasin ette, et milline mu kogemus oleks, kui ma ühel päeval päriselt ka läheks… Läks natuke aega mööda ja elu/Jumal/Universum andiski mulle sellise seikluse. Mu mõtlemine oli olemasolevate võimalustega samal sagedusel ja minu jaoks parim asi tuligi minuni. Mul oli peas kindel ettekujutlus sellest koolist, kuhu ma minna tahtsin. Alates sellest ajast kui ma olin 10 ja lugesin Harry Potteri raamatuid oli minu jaoks asi selge. Internaatkool (boarding school) on võrdne mõiste Sigatüüka kooliga. Ja läbi mingi ime on see Christ's Hospital kool, kus ma kaks aastat käisin peaaegu sama, mis Sigatüüka kool haha! Googelda, kui ei usu! Niiet see töötas. Külgetõmbeseadus kehtib ka teiste asjadega – rahaga, suhete, kooliga, tööga… Mul ei ole kunagi eriti palju olnud päris enda teenitud raha, sest mul pole kunagi mingit tõsist töökohta olnud ja ma olen enamus aja oma elust ka koolis käinud. Aga asju, millele raha kulutada ikka on :DD Igatahes, ma hakkasin mõtlema, et kui mul on (mitte oleks!) külluses raha, siis mida ma selle rahaga teen, kuidas ma seda kulutan ja kuidas see mind tundma paneb ja kuidas need ostetud asjad aitaksid mul kasvada. Peale seda tulid mulle järjest mega-mega lahedad tööpakkumised! Olin juulis 3 nädalat Hispaanias inglise keele õpetaja, niiet sain töö kõrvalt veel reisida ka, mis on minu jaoks ausalt üks parimatest asjadest maailmas. Teenisin raha ja reisisin ja nautisin täiega. Aitäh-aitäh-aitäh!

Üheks põhjuseks, miks ma külgetõmbeseadust tihedamalt harjutama ja praktiseerima hakkasin oli see, et ma leidsin YouTubest ühe tüdruku, kes mind täiega inspireeris. Kuigi ma kunagi paar aastat tagasi lugesin läbi ka 'Saladuse' raamatu, siis see kuidagi ei mõjunud mulle ja ju ma siis lihtsalt polnud valmis. Igatahes, see tüdruk rääkis tol hetkel minu jaoks nii õiget juttu ja nii hakkasingi külgetõmbeseadust rohkem uurima ja ise ka praktiseerima. Panin ühe tema videodest siia üles poole postitusse ka, vaata kindlasti kui huvitab! (Ja muidugi on netis igal pool selle kõige kohta infi, niiet have a look!)

Üks asi, mida ma igapäevaselt teen on see, et õhtuti kirjutan oma imedepäevikusse kirja 3-4 asja, mis päeva jooksul juhtusid ja mis olid toredad, tegid mind õnnelikuks või olid lihtsalt lahedalt tavalised. Mul on üks väike märkmik, mille üks tore sõber mulle kinkis – muumidega! Mida sa tegelikult aga nende asjade kirjutamise ajal teed, on see, et sa keskenud paariks minutiks nö 'headele' asjadele oma päevas ja seda tehes tõmbad endale neid asju ellu juurde. Millele keskendud, seda saad. Ja see täiega töötab! Lihtsalt proovi.

Tee seda, mis sind õnnelikuks teeb. Söö toitu, mis on su kehale hea. Ümbritse end toredate inimestega ja tee oma ainuke elu lahedaks. Ma nüüd lähen ja saan oma kallite sõpradega kokku ja lähen oma esimesse autokooli tundi – põnev

Edit: Autkooli õpetaja rääkis ka külgetõmbeseasudest haha!

Armastusega,

Sandra xx

Lisa kommentaar

