Valikud ja (üle)mõtlemine

Ma alustan seda postitust juba neljandat korda, küll polnud aega ja siis polnud sõnad õiged ja ahhh siis kustus kõik ära üldse korraks :P.  Igatahes, ma tahtsin natuke valikutest rääkida ja (üle)mõtlemisest.

Ma olen viimasel ajal kuidagi eriti palju valikuid pidanud või noh õigemini saanud teha oleks vist parem öelda, mis on mega hirmutavad ja siis jälle täiesti tühised ja siis jälle hullult lahedad ka. Ja enamus asju otsustades mõtlen ikka, et kas see on nüüd “õige” ja mulle hea ja teistele ka ja üldse miljon triljon asja veel. Mu pea on nagu mingi mõtete kiirtee, iga sekund tuleb vähemalt 1 uus mõte. Ma olen eriti siin Inglismaal aru saanud, KUI palju ma mõtlen ja KUI palju ma just üle mõtlen. Aga mida rohkem ma mingit mõtet peas ketran, seda sügavamale ta läheb ja lõpuks mul on endal halb olla. Nii lihtne see ongi.

Näiteks esmaspäeva öösel magasin ja mul oli eile muusikast eksam. Öösel ärkasin päris mitu korda üles ja kohe selle mõttega, et “Appi ma pean x tunni pärast üles ärkama ja eksamiks hakkama kordama!!!”, aga siis mingi armas hääleke ütles mu peas, et Sandra aitab, las see mõte nüüd läheb ära ja maga edasi rahulikult. Ja niiii hea oli magada.

See mõtlemine ja mitte mõtlemine ongi täiesti valiku küsimus, sa kas mõtled või ei. Ja nii hea on ainult häid mõtteid mõelda. Emme ükspäev rääkis, kuidas me saame ise otsustada, et vot nüüd sellest praegusest hetkest minu elu on ilus.

-Okei…alguses ma mõtlesin, et nojah oleks see nii lihtne, tahaks ka. Aga siis ma natuke kaalusin seda ideed ja tegelikult mis saaks veel lihtsam olla? See on nii loogiline, miks me ei peaks saama? Kuskil ei ole kirjas mingi “püha sõna”, et sina nüüd muretse ja kannata ja ole oma mingites kompleksides kinni, mis iganes need ka ei oleks. Me ainult oma peas loome neid ja seeläbi teeme enda olemise kehvaks. Näiteks mis ma ise olen teinud, ma olen siin Inglismaal hakanud hästi palju võrdlema ennast teistega, aga ma olengi praeguseks aru saanud, et see on lihtsalt nii mõttetu, et lausa naerma ajab :DD Miks ma võrdlen ennast kellegi teisega, kes on täiesti teine inimene? Täiesti teine olevus? Mina olen mina. Täpselt nii mina kui ma tahan olla ja kui mul on hea, siis see ongi õige. Nende mitte-nii-toredate mõtete lahti laskmine on päris kummaline ja põnev ka, sest nüüd ma olen hakanud aru saama, KUI palju neid mulle näiteks päeva jooksul pähe kargab.

“Issand, ma olen nii kohutavalt rumal, kole, loll, paks, madala enesehinnanguga, halvem kui teised, ilm on ka nõme, tahaks ainult šokolaadi süüa ja magada, issand miks ma mõtlen neid masendavaid mõtteid…” Ühesõnaga mida iganes, ma usun, et peaaegu kõigil on omast käest näiteid tuua 😀

…ja nii edasi ja edasi ja edasi, et ma saan juba ise ka aru, et hkm midagi võiks nüüd muutuda :DD

Ja siis ütlengi rahulikult oma peas, et aitäh sulle, mõte, et tulid, aga sa võid nüüd ära minna. Läheb ka. Ja kui tagasi tuleb, siis ütlen jälle.

Ja ongi hea olla.

Ilusat (ja heade mõtetega) teisipäeva! 🙂

IMG_2931

pilt ühest suvisest nunnust mehest, kes see nädal 12 saab :))

S.

Lisa kommentaar

