Head asjad, kaugel olete? 

Hei kallid,

Ma ei tea kuidas teiega, aga mul praegu on kuidagi selline kummaline periood elus käsil, kus juhtuvad imelikult kurvad ja samas elulised asjad, aga ikkagi on olemine selline madalseisus olnud viimasel ajal. Ma ei teagi kas ma olen hakanud “halbu” asju rohkem märkama, sest ma olen ise suuremaks saanud või siis ongi vahepeal selliseid natuke nukramaid aegu vaja, et paremad ajad saaks jälle tulla? Ma arvan, et pigem nii jah. Et selliseid aegu lihtsamalt mööda saata otsustasin hakata kirja panema häid asju, mis päeva jooksul juhtunud on.  Tegelikult ma olen üritanud igal õhtul magama jäädes leida 3 asja mille üle ma täna tänulik olen, aga niisama häid asju on ka tore meeles hoida ma usun 🙂 Kuna nädalavahetusel oli leave weekend, siis olime koos mu sõbranna Triffiega tema tädi juures Londonis. Tädi Katie oli nii lahe, selline keskeas puhas londonlane, õpetab geograafiat, parajalt pahur, armastab veini juua, naerda ja üle kõige oma kahte kassi- Elvist& George (kes on õrnalt ülekaaluline, kuid seepärast meeldib ta kõigile rohkem). 30 aastat tagasi öeldi talle, et trauma tõttu ei hakka ta enam mitte kunagi kõndima, aga nüüd elab kolmekorruselises majas ja meelega käib iga nädal kesklinnas jalutamas. Säh! Hommikuti tegi meile värskeid sarvesaiu ja piimaga teed, ütlemata armas inimene!

Laupäevased head asjad, 21. november

1. Mu Oyster kaart ei töötanud korralikult ja küsisime abi ühelt teenindajalt, kes omaette tantsis terve aeg kui ta meiega tegeles. Pöördus meie poole kui “My loves” ja tegi tuju nii heaks 🙂

2. Oyster kaardile raha peale kandes olid mu kõrvalaautomaadi ees kaks eestlast! Esimesed eestlased, keda ma Inglismaal olles kohanud olen! Jee!

3. Oxford streeti kõrvaltänavas söögikohta otsides astusime Triffiega lihtsalt ühte pisikesse restorani sisse. 90nendate muusika mängis, köögis oli kaks kokka ja ees kattis üks mees lauda. See söögikoht polnud veel täitsa avatud, sest nad valmistusid õhtuseks külaliste vastuvõtuks, kuid sellegipoolest võtsid nad meid naerusuil vastu, pakkusid parimat chilli toitu mis ma söönud olen (tuli välja, et see on esimene Ameerika Chilli restoran siin) ja kõrvale saime tasuta värsket apelsinimahla. Enne seda tahtis ta meile veini pakkuda, küsis veel kas me eelistame punast või valget, aga me Triffiega hakkasime mõlemad naerma ja ütlesime et me ikkagi alaealised veel :DD Sõime ära, niiii hea oli mmmm, aga kuna meil kummalgi sularaha tol hetkel polnud ja pangakaardiga maksta ei saanud, ütles ta meile et ah pole midagi, ei ole vaja midagi maksta :DD Käisime võtsime raha välja ikkagi ja maksime ära ilusti, aga nii lahedas restoranis ma pole ausalt varem käinud! Järgmine kord jälle :))

  

 

4. Vaatasin poes pliksidele kingitusi ja üks vanem naisterahvas tuli vaikselt minu juurde ja rääkis, et ju ma vaatan oma väikestele sugulastele kingitusi ja kuna on jõuluaeg tahaks ta midagi head teha. Seejärel andis ta mulle oma kupongi, millega saab -20% ostusummast alla, soovis head jõuluaega ja palus peale kasutamist kupongi kellelegi teisele omakorda edasi anda. Nii-nii armas! Ostsin oma asjad ära ja kupongi andsin ühele perele edasi 🙂  

5. Õhtul käisime pizzarestoranis söömas ja meie teenindaja oli nii heas tujus, et ta sõnaotseses mõttes hüppas ringi 😀 nii lahe! Sõime maailma parimat pizzat ja soolase karamellikattega saiakesi mmmmmmm!!  

 

Pühapäev, 22. november

1. Leidsime puhtjuhuslikult Notting Hilli raamatupoe!!  

2. Ja kogemata jõudsime Paddingtoni rongijaama!! 

3. Hakkasime Londonist tagasi kooli sõitma, istusime Victorias juba rongi maha, aga sisetunne ütles, et midagi pole õige. Küsisime igaksjuhuks ühelt kaasreisijalt, et kas me oleme ikka õiges rongis ja muidugi tuli välja, et platvorm 9 asemel olime me 8lt peale läinud, seega olime tsipa vales rongis :DD Õnneks jõudsime just õigel ajal maha joosta ja uue rongi peale lipata, hurraa!

Ilusat imedega nädalat!

S.

Lisa kommentaar

