Busy (and so very excited) bee

Hei-hei!!
Blogis on küll viimasel ajal väga vaikne olnud, aga ainult seetõttu, et niii palju põnevaid asju on toimumas ja nüüd on rohkem, millest muljetada :))

Paar nädalat tagasi oli meil i-me-li-ne võimalus esineda Tenebrae kooriga. Tenebrae on üks Inglismaa top koore ja Schola (see väiksem ansamblikoor, kuhu septembris sisseastumiskatsed tegin ja kus ma nüüd laulan jee!) sai koos nendega esineda. Nad andsid kontserdi meie kabelis (allpool on pilt ka) ja ma tegin samuti “front house” sel õhtul, ehk jagasin publikule programme. Muusika oli täiesti kirjeldamatu! Nii puhas ja helge ja samas nii raputav ja võimas. Meil on kabelis väga ilus kõla ja avaloo laulsidki nad üleval galeriis. See tunne, kui meloodia tasakesti läbi hinge voolab ja istud seal ja mõtled, et oh kuidas saab veel paremaks minna? Ma nii naudin sellseid hetki! Ühtlasi avastasin rõõmuga, et Tõnis Mägi teeb koos Taukariga jõulutuuri see aasta (Jõuluvana hint-hint!)! Igatahes, kontsert oli nii lahe ja mu feissbuugi lehel väike video ka :))
Tollel nädalavahetusel (appi, üle-eelmine vist siis juba!) panime Juliaga endale esinemise kirja. Esineme 3.novembril Teisipäeva Kontserdil. Igal teisipäeval toimub lõunapausi ajal “court roomis” kontsert, kus vanadekodu liikmed iga nädal kuulamas käivad, nii armas :))

Ahjaa, meil oli “hurdles” nädal! Mul läks täitsa normaalselt ja kuigi ma ise tunnen, et arenguruumi on päris palju, on tagasiside täitsa tore olnud. Kõik õpetajad on nii vastutulelikud ja kui vahepeal eelnevatel aastatel on mõnes tunnis selline tunne, et kuidagi üldse ei viitsi, siis ma siin olen tähele pannud, et mul on kõik ained sellised, et kohe tahad tundi minna :DD Kõik õpetajad ise ka nii armastavad oma aineid ja mis nii viga õppida. Kuna ma teen geograafiat IB grupiga, siis avanes mulle ka võimalus minna märtsis Walesi! Lähme kolmeks päevaks jõgede proove võtma… 😀 Mulle inimgeograafia väga meeldib, sest nii põnev on! Maailmavaade on kuidagi nii palju avaramaks läinud tänu sellele. Meil väga ajakohased teemad ka praegu käsil muidgi. Eks näis kuidas selle looduse poolega minema hakkab 😀

Tollel laupäeval toimus 90’nendate disko, allpool on pilt ka meie riietusest ja eelmine laupäev oli meil Halloweeni-teemaline disko, Julia oli devil ja mina ingel/haldjas. Kuna päris halloweeni ajal me veel vaheajal, siis peeti ette ära 😀 Minu esimene halloweeni tähistamine!

Meie üks maja tutor organiseeris meie day roomi kõikide erinevate ajavööndite kellad, niiet üleval vasakul on Võru, Estonia ka esindatud :)) Meil on majas kokku 55 tüdrukut ja meil täitsa palju rahvusvahelisi ka, nii mõnus :))

Terve eelmise kuu jooksul oleme oma majaga harjutanud House singing võistluseks, mis see reede toimub. Me teeme Funi “Some nights’i” ja tam…tam…taa…mina dirigeerin! (mina, kes ma kunagi pole midagi sellist teinud :D) Tavaliselt uued õpilased never ever ei teegi selliseid asju, aga kuidagi kandus mulle üle see kõik ja ma nii tänulik, et mind usaldatakse juhatama :DD Nii lahe on ja kõik tunduvad aru saavat mu dirigeerimisest ja ma ise ka nii naudin, niiet thumbs up for Friday! Meil erinevad hääled ja liigutused ja ikka täitsa täiskompott! Aga tegelt peamine ongi see, et me ise naudime 🙂 Ma olen nii ärevil! Alguses me kuidagi väga ei saanud vedama, a ma ei tea mis juhtus korraga, sest nüüd on kõik niiiiii tublid olnud igas proovis ja fakt, et me teeme a capella koos marsitrummidega annab nii palju juurde. Teisipäeval toimus Big Schoolis (suur kontsertsaal) meie lavaproov ja täitsa hästi läks! Esinemist filmitakse ka, niiet panen siia ka kindlasti video. Praegu aga eelmise aasta võidulugu (super hea!):

Meil on koolis praegu kõhuviirus liikvel, niiet kedagi kooli territooriumilt välja ei lasta ja peale kooli tegevused, mis väljaspoolt kooli inimestega kokku puutuvad, on ka tühistatud. Õnneks meie majas pole väga laialt levinud. Täitsa naljakas on praegu, me justkui elame siin omas mullis (mis tegelikult täitsa vale polegi). Meie majas on näiteks üks tüdruk, kes on terve oma elu (13) siin elanud. Ta isa on koolis õpetaja, niiet nende kodu on siin kooli territooriumil (nagu kõikide õpetajate ja muu staffi oma) ja ta rääkiski, et selline oma maailma tunne on täitsa. Ta vahepeal ongi kodus ja siis käib meie majas (Leigh Hunt A), sest ta sõbrad on ju kõik siin.

Peale vaheaega otsustasime, et ostame endale Juliaga rattad, sest need tulevad nii kasuks! Äkki leiame Horshamist heategevuspoest või second-hand müügist mõne. Meie maja on alleel kõige äärmine, niiet tundidesse ja igale poole mujale on täitsa arvestatav maa kõndida + rattamatk kooli territooriumil kõlab ka toredalt.

Te ei kujuta ette, kui elevil ma kojutuleku pärast olen! Tahaks juba kõiki näha! Ma olen juba viimased nädal aega päevi lugenud! :DD Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ma ei suuda kirjeldada!!
Teistpidi on nii kahju koolist ära ka tulla, sest lihtsalt niiiii lahe on! Just enne arutasime, et see on arvatavasti üks parimatest kogemustest, mis me elus siiamaani olnud on (ja pea terve kooliaasta on veel ees!) Meil on siin selline armas sõprade grupp ka tekkinud ja see on niiiii lahe, kuidas täiesti võõrastest inimestest saavad nii ruttu nii lähedased! Üks öö olimegi kogemata (ups!) poole kolmeni üleval, istusime koridoris maas ja rääkisime elust ja poistest ja muidugi…söögist.

Täna toimub koolis uue õppehoone avamine ja selle puhul tuleb Queen Eluzabethi nõbu- Edward, Duke of Kent Christ’s Hospitali! Põnev-põnev!

Kolmapäevane Schola tripp Londonisse õnneks ära ei tühistatud ja arvatavatsi sellel ajal kui see postitus üles laeb, sõidamegi Londonisse esinema! Saime endale selleks korraks Housey (see pikk koolivormi mantel, mis on SOE! Prr ilmad on täitsa jahedaks läinud!) ja katsun pilte ka teha palju-palju! Järgmistes postitustes mõtlesin, et tutvustan natuke kooli rohkem ja meie igapäevaseid traditisioone ja tegemisi 🙂 Ja peale vaheaega tuleb äkki “My day in pictures” postitus ka!
Allpool täitsa mitte-loogilises järjekorras pildid, mis vahepeal teinud olen- Rebecca küpsetas kõigile muffineid, jooksuraja pilt, riietused teemaõhtuteks, ilusad värvid ja muud ka :))

Kalli ja stay tuned! 💕

 

   

  

    

    

 
   
 

Lisa kommentaar

