Praekartulid sibula&hapukoorega

So, what have I been up to?

Eelmine nädal oli kuidagi nii mõnus. Ma olen siin olles märganud, et hetkes olemine on kuidagi nii lihtne, oledki lihtsalt praeguses hetkes ja naudidki täiel rinnal elu ja inimesi su ümber. Nii mõnus!

Geograafia tundides tegeleme rahvastikuga ja selle raames vaatasime videosid immigrantidest ja põgenikest ja see lihtsalt liigutas mu sees midagi. See vaatepilt oli täiesti kohutav, hing siiamaani kriibib.”Tänu” sellele olen hakanud järjest rohkem aru saama, MIKS me siin elus oleme just sellisena nagu me oleme ja lisaks seda ka, et mida ma tulevikus tahaksin teha. Ma olen IGA päev nii tänulik, et mul on võimalus elus olla ja nautida ja elada! Aitäh-aitäh-aitäh!

Käisin Schola proovis ka neljapäeval ja harjutasime “Danny Boy’d”, a keset laulu ma lihtsalt ei suutnud enam edasi laulda. NIIIIII kurb oli! Ja samas nii ilus ka! Selle sõnad on nii haprad ja ilusad et lihtsalt oehhh… Nutsin siis natuke esireas ja laulsin edasi :DD

Kirjanduses tegeleme ikka edasi “Light in August” ja “Frankensteiniga”. Kirjutasin juba täitsa mitu “critical appreciation”it (pm teksti analüüs) ja arenguruumi on, aga täitsa normaalselt läks! Jee!

Muusikas analüüsisime ühe õpetajaga Corelli concertinosid, teisega tegeleme kadentside ja üleüldise muusika ehitamisega ja kolmandaga tutvun siiamaani vapralt Sibeliusega. Aa! Saan äkki hakata kitarritunde võtma! Selgub varsti! Niii põnev! Kitarriõpetaja andis mulle koodid, kuidas kooli kitarre kapist kätte saab, varsti lähen üritan neid uuesti avada, sest enne kahjuks need lahti ei tulnud 😀

Draamas uurime Stanislavski süsteemile toetudes “Midsummer Night’s Dreami”. Täna just pidime ühe jupi ette kandma. Ma olin Helena! Olime laval kolmekesi- Helena, Hermia ja Lysander. Hermia&Lysander on kõrvuni armunud, Helena on Hermia peale aga natuke kade, sest Demetrius (keda Helena armastab) tahab hoopis Hermiat. Asja teeb keerulisemaks veel see, et Helena ja Hermia on parimad sõbrad. Kuna ma pole varem eriti üldse näidelnud, siis nädalavahetusel harjutasin oma monoloogi ja täna läks täitsa hästi! Ma niiii nautisin, hoopis uutmoodi närv ja põnevus oli sees, kui laulmisega esineda.

Nädalavahetusel oli leave weekend, kooli jäid koos minuga umbes 30 õpilast 800st 😀 Pidime nädalavahetuseks oma majast ära kolima, sest kõiki neid ei hoita lahti. Võite kolm korda arvata, kas mu suur reisikohver läks kinni?…- Ei läinud, sest ma võtsin KÕIK asjad kaasa, sest äkki läheb vaja.- Ei läinud :DD

Kolisime siis oma armsast Leigh Huntist Barnes’i. Ja erinevus nende vahel oli niii suur! Kui minu tuba on ilus, avar, suur ja uus, siis sealsed toad olid kuidagi vanad ja väsinud. Ühes dušširuumis oli hiiiiiiiglaslik ämblik ka, niiet äkki mu arvamus on selle tõttu natuke kallutatud 😀 (ta tõesti oli suur!!) Aga sellegipoolest oli meil nii vahva nädalavahetus! Reedel käisime Eugeniaga (Hong Kongist) ratastega sõitmas ja sain ühe Marinaga Valgevenest tuttavaks! Kuidagi kodune tunne oli temaga rääkida, sest meil oli kuidagi nii palju ühiseid asju 😀 Koolisüsteem oli meil oma riigis sama ja ta on vist geograafiliselt Eestile kõige lähedamalt pärit. Skandinaaviast ei ole siin kedagi ja siiamaani teadsin, et kõige lähedam kodule on inimesed Saksamaalt. Niiet nii tore oli! Kuna meid oli koolis nii vähe, tellisime õhtusöögiks pitsat ja vaatasime Harry Potterit 😀 Laupäeval käisime Horshamis poodides ja kuna ilm oli ka niiiii ilus, siis nautisime terve päeva lihtsalt olemist. Õhtul tellisime hiina toitu ja vaatasime “Proposalit”. Pühapäeva päeval õppisin ja kuna osalen vana klassivenna uurimistöös, siis käisin oma esimesi aegu mõõtmas! Põnev!

Kuna eile oli superkuu ja Hong Kongis tähistatakse Mid-Autumn Moon festivali, siis sõime selle puhul Moon Cake (otse Hong Kongist!). Sõime Juliaga seda kooki ja mõtlesime umbes 10 minutit, mida see meile meenutab. Selline pähkli maitsega, aga samas hästi magus ka. Ja välja mõtlesime- halvaa! Kui Eestisse tulen, siis toon seda siia 😀 Kui juba söögist juttu tuli, siis te ei kujuta ette, kuidas tahaks kodu praekartuleid sibula ja hapukoorega, mmm (varsti saab!!) Eile öösel ärkasin kella viie paiku korraks üles ka, et kuud vaadata. Ja oh by the way- praegu on super-super aeg soovide soovimiseks!

See nädal on meil “hurdles” week, mis tähendab, et igas aines tuleb umbes nagu kontrolltöö. Mul on igas aines vaja essee kirjutada. Täna oli muusika, kus pidime ühte pala analüüsima ja selle põhjal kirjutama. Ma tean, et mul on veel niiii palju areneda… 😀  Käisin laulutunnis ka, kus õpetaja pakkus mulle, et ma saaks äkki kevadel teha Grade 8 sertifikaadi. Need astmed lähevad 1-8, edasi tuleb juba doktorikraad. Niiet täitsa huvitav!

Kolme nädala pärast lendan mõneks ajaks koju ja oiiiii kuidas tahaks juba kõiki näha ja kallistada! Niiii tore!

Täna hommikul sain tädi Urve kirja ka kätte (Saaremaalt!), mis oli niii armas! Päev algas kohe ilusalt 🙂

Kalli!

S.

Lisa kommentaar

