Sunday

Hello my darlings,

Teisipäeva õhtul käisin väiksel kontserdil, kus minu house mister esines. Ta on nii tore vanaisa-tüüpi mees. Armas kontsert oli ka, sest teate äkki kui vaatad kedagi midagi tegemas ja näed ta silmadest ja hoiakust ja olemusest, kuidas ta ise nii väga seda armastab ja naudib. Kuidas see ongi just see asi, mida tehes ta õnnelik on ja kuidas midagi ei saa seda rikkuda ja see oligi just täpselt see. Tal täitus just Christ’s Hospitalis 20nes aasta õpetajana ja selline ilusa muusikaga õhtu oligi 🙂

Kolmapäeval käisin draamas ja inglise keeles. Inglise keeles sain oma essee tagasi ja tagasiside oli täitsa tore. Mu õppejõud on ka nii muhe (see Ezra moodi :DD). Teema oli “Measure for Measure emphasises that no person is fit to pass judgement on another”. Kuna käisime eelmine nädal Globe’s seda vaatamas, siis selle põhjal pidimegi kirjutama.
Õhtusöögil sain Adjoaga kokku, kellega koos gospelikoori läksime. Seal laulsime natuke ja siis mängisime mänge, mis oli nii mõnus. Seal selline chill õhkkond, mis on nii hea.
Õhtul oli kohutavalt piinlik hetk! Olin oma toas ja vahetasin riideid, kui mu õppejuht uksele koputas ja kuna ma arvasin, et äkki midagi on juhtunud, läksin siis käterätik ümber uksele ja tam…tam..tam…õppejuht it is. Tal oli nii piinlik ja mul ka, aganoh mis seal ikka 😀

Neljapäev polnud üldse minu päev. Teate kui mingid sellised väikesed nõmedad asjad lihtsalt kuhjuvad ja kuhjuvad ja kuhjuvad ja siis lõpuks jõuad punkti kui enam ei jaksa. Igatahes, see oli üks nendest päevadest. Kuna ma ei tea veel kõiki reegleid ja kombeid mis siin on, siis tuli välja, et me peame oma koolivormi siis ka kandma, kui meil vabad perioodid on (st kui sul tunde pole, aga ülejäänd koolil on). Kuna ma ei teadnud, siis läksin hommikul roll callile pidžaamas, aga tegelt see pole väga lubatud 😀 Matroonile see igatahes ei meeldinud. Edasi tulid mul vabad perioodid, mille ajal käisin dušši all, aga samal ajal käis see sama matroon mu toas ja kuna mind ennast seal polnud ja ta ei näinud ka mu koolivormi kuskil, siis ta arvas, et mul äkki pole enam neid kooli jalanõusid vaja (mis olid koolilt laenatud nii kauaks, kuni mu enda omad jõuavad). Igatahes panen siis mina riidesse, tunnini oli 10min aega ja hakkan siis jalanõusid jalga panema ja mitte kuskil pole! Ma olin täiesti paanikas, et appi KUS ma need jalast olen võtnud ja kuidas ma lähen ütlen, et ma olen vist kooli jalanõud ära kaotanud! Nii piinlik! Jooksin matrooni juurde ja ta ütles, et oih jah, ma arvasin, et sul pole vaja neid. Ma olin niiiiii segaduses. Ja tegelikult ma ei oleks tohtinud vabade perioodide ajal dušši all ka käia, sest see on õppimise aeg. Nüüd tundub loogiline, aga ma lihtsalt ei teadnud seda. Käisin inglise keeles ära, mis oli normaalne ja tulin korraks majja, et oma mapp ära panna. Olin peaaegu juba välisukse juures kui juuksed patsist korraks lahti tegin ja just sellel hetkel sõitis üks õpetaja rattaga mööda ja noomis mind, et koolivormi kandes peavad juuksed kinni olema. Oeh!
Peale seda oli meil marssimine ja siis lõunasöök. Kõndisin mina siis supp kandiku peal laudadeni ja ei kusagilt ilmus äkitselt üks väiksema klassi poiss, kellega ma muidugi kohe kokku põrkasin ja mu supp lõpetas põrandal. See tundub nüüd nii naljaks, aga too hetk olin ma jõudnud punkti kus ma ei suutnud enam ja lihtsalt nutsin ennast tühjaks (sööklas :DD). Teised vist arvasid, et ma olen raisku läinud toidu suhtes eriti tundlik. Aga see oli lihtsalt kuidagi selline päev ja eks vahepeal peabki neid ka olema, et oskaks natuke toredamaid päevi rohkem hinnata.
Õhtul käisin kooris, kus harjutasime St.Matthew’s Day jaoks laule ja Inglismaa hümni!

Reedel ärkasin super vara- kell 5:10!!! Nimelt toimus meil Londonis St.Matthew’s Day kirikuteenistus, aga kuna koor pidi saama varem läbi harjutada, siis hakkasime juba pool seitse sõitma. Käisime kuue ajal söömas ja istusin teel sinna ja tagasi Alex’iga, kes on rahvusvaheline õpilane USAst.
Vaatasime minnes anime multikat, aga mul ei tule üldse selle nimi meelde. Plot oli selline, et üks poiss, kes on maale rahulikku elu elama tulnud, avastab majas “laenajad”. Sellised väikesed haldja moodi tegelased, kes laenavad asju, mida neil eluks vaja on (suhkrut ja paberit jne). Kui keegi äkki teab nime, siis feel free to share, sest numps film oli :))

Kirik ise ei olnud väga suur, koor istus rõdul ja kõik kutsutud külalised, mõndade õpilaste vanemad ja ülejäänd Deps & Grecians(abituriendid) aasta õpilased all. Tähtsaid inimesi oli nii palju! Ja nii põnev oli jälgida, kuidas kõik toimub. Ma ei saanud pilte teha kahjuks, aga kuna seal oli fotograaf, siis äkki pannakse pildid ülesse ka kuhugi. Annan teada:)
Seejärel algas marssimine. Kõndisime umbes 20 minutit, rahvast oli ka päris palju vaatamas, vanemad ja kooli vanad õpilased ehk Old Blues’id ka. Mulle täitsa meeldib see marssimine, nii teistmoodi, aga samas ma olen juba nii ära ka harjunud. Umbes poole tee peal jäime paduvihma kätte. Mitte sellise, mis kohe ära lõppeb, vaid ikka sellise, mis kestis terve pärastlõuna. Niiet kui ühte katedraali jõudsime, olime kõik täiesti läbi vettinud. Kuna Christ’s Hospital oli algselt Londonis, siis seal katedraalis oligi selline traditsionaalne Londoni ja meie koolivaheline austuse avaldamine. Londoni linn kinkis igale õpilasele 50p, allpool pilt ka sellest 🙂 Peale seda sõime ja sõitsime tagasi kooli, kõik olid niiiiii väsinud!!

Laupäeval toimusid meil ainult kaks esimest perioodi, milleks mul oli geograafia. Meil oli eilseks lõpetada prep, mis oli kahes osas (mina arvasin :D). Pidime lõpetama 7 statistikalehte + kirjeldama neid ja teise asjana uurima kahe erineva riigi demograafilist seisu. Ma tegin neid statistika lehti peaaegu 3 tundi ja tuli välja, et me ei pidanudki neid õpetajale andma :DD Me olime Carolinaga nii pettunud, aga noh, vähemalt said tehtud 😀 Eile oli koolis Open Day ka, niiet õpilased oma peredega said käia kooli vaatamas ja tutvumas. Olime koos Andreaga (hästi-hästi armas tüdruk, kes mu kõrvaltoas elab) tour guide’id ja näitasime siis ühele perele kooli. Hästi palju inimesi oli ja marssimise ajal kõik filmisid ja pildistasid, nii lahe! 😀 Päeval proovisime Juliaga õppida, aga me kumbki ei jõudnud kuigi kaugele ja pikutasime niisama päikese käes, sest nii mõnus ja soe ilm oli. Käisime muusikakoolis harjutamas ka ja õhtul käisin ühe tüdrukuga minu majast ujumas. Kuna laupäeviti on alati mingi meelelahutuslik programm, siis eile oli 80nendate kinoõhtu. Vaatasime “Breakfast Club’i”, nii mõnus oli midagi vaadata, sest ma pole 3 nädalat ühtegi filmi ega saadet näinud, mis on minu puhul täiesti imelik 😀

Täna oli meil lay in, st et teenistus on õhtul ja me saime magada!! Niiiiiiii mõnus. Käisime brunchil, kus olid megaaaaa imelised Belgia vahvlid mmmmmm. Nüüd õppima:))

Kalli!

S. 

     

  

  

  

  

  

  

 IMG_4216IMG_4223-0

IMG_4261-0IMG_4272-0IMG_4274IMG_4275


Lisa kommentaar

