Moon river

Heiii!!

Ma alati reedeti nädalavahetuseks nii valmis, a siis tuleb meelde, et homme ju ka tunnid meil. Tunnid tegelikult kõik mega lahedad niiet all good all good. Tulin just Schola proovist ja ma tahtsin peaaegu nutma hakata, sest niiiiii ilusad laulud on! Ma panen ühe nendest siia alla ka, külmavärinad garanteeritud!! “Londonderry Air (Danny Boy)” on nimi ja see on nii kohutavalt kurb ja samas nii ilus ka, kuulake kindlasti.

Käisin täna kahes inglise keele perioodis ja mu üks mu inglise keele õpetajatest meenutab niiii väga “Pretty Little Liarsist” Ezrat + õpetab inglise keelt :DD Ja ta palus mul peale tunde rääkima jääda takka, ma pidin juba šoki saama, et appi mida ma nüüd teinud olen, aga kuna ta on rahvusvaheliste õpilaste koordinaator, siis tahtis ta vaheaegade kohta küsida jne. Huh! 😀

Siis mul oli kaks perioodi vabad ja peale seda käisin draamas. Hakkame Shakespeare “Midsummer Night’s Dream”iga tegelema ja sain esimeses vaatuses Helena osa, kes räägib umbes miljon lauset 😀 ma vist hakkan juba täna õppima seda mul on tunne…Eelmises draama tunnis rääkisime oma neljase grupiga niisama endast ja tuli välja, et kõik on minust aasta nooremad, aga näevad välja u 2 aastat vanemad (eriti kutid! how???)

Sain lõuna ajal ühe tüdrukuga Itaaliast kokku ja ta rääkis, et tal nii palju teha lihtsalt ja ta üldse ei kannata välja enam ja hakkas lihtsalt nutma :((. Mul oli nii kahju ja ma saan täiega aru, sest kodutööd nagu pole arvuliselt palju, aga iga töö maht on hästi-hästi suur. Aga hea on see, et homme laupäev ja koolis on Old Blues day, mis tähendab et endised CH õpilased tulevad külla ja sellega seoses on ka erinevad üritused. Äkki lähme homme Horshamisse ka, niiet põnev-põnev-põnev! Pühapäeva hommikuks planeerisime Juliaga filmihommiku- vaatame “Hommikusööki Tiffany juures”, sest me teeme koos “Moon riverit” (võinoh plaanime teha…) Julia klaveril ja mina laulan, homme teeme proovi esimest korda, niiet eks näis, kuidas läheb 😀

Varsti hakkab üks loeng teemal “Why have women never ruled the world?”, mida ma äkki lähen kuulama ja siis hakkab kabelikoor ja harjutamine St. Matthew’s Day jaoks. Me lähme järgmine nv Londonisse paraadile, sooo very excited!

Kalli!

S.

   
   

Lisa kommentaar

