Rõõmsaid noote

Te ei kujuta ette!!!

Ma sain Scholasse sisse! Natuke selgitan- on kabelikoor, kuhu katseid polnud ja kus ma juba laulan, aga kabelikoori liikmetel on võimalik kandideerida Schola koori, mis teeb rohkem soolopartiisid ja ma käisin esmaspäeval katsetel. Kuna mul on enamvähem sajandi nohu, siis mu hääl oli pm kiiks ja kääks, aga ma mõtlesin, et kui juba siin olen, siis vähemalt proovin. Igatahes… Kõndisin siis täna draama tundi (VÄGA närvis- pärast räägin) ja kuulsin kuidas keegi hüüdis, et Schola liikmete nimekiri on üleval! Peale draamat jooksin otse muusikakooli stendi juurde ja seal oligi nimekiri. Otsisin ja otsisin ja otsisin… JA MU NIMI OLIGI SEAL!!!! Täpselt nagu filmis ma ütlen 😀

Täna tegime draamas Stanislavski kohta ettekandeid ja pidime näitlema ise ka neljastes gruppides. Me olime seda vahelduva eduga juba nädal aega ette valmistanud ja ma olin niiii närvis, sest kõik teised on draamat oma eelmise aasta eksamitena teinud ja ma olen täiesti ainuke, kes pm pea ees tundmatusse vette hüppas :DD Pidime tutvustama Stanislavski meetodi Given Circumstance ja Units&Objectives’eid. Kuna järgmine nädal hakkame tegelema Shakespeare Suveöö Unenäoga, siis pidin sealt ühe tegelase (Helena) tagatausta, isikuomadusi ja kõike seda, mida ridade vahelt lugeda saab, teistele tutvustama. Pluss me näitlesime siis ühe väikse tüki, kus kõigil neljal olid oma väikesed eesmärgid, mida täita + üks ühine eesmärk. Mina pidin väikse eesmärgina telefoniga rääkima (samal ajal üks poiss ajas teisi lauast minema, üks üritas maha raputada tüütut tüdrukut ja üks mängis tüütut tüdrukut :D)  ja meie ühine eesmärk oli hommikust süüa. Ja meil läks nii hästi!! Kõik said väiksed kleepsukesed tubli töö eest, hästi naljakas :DD Ja nüüd käisin jooksmas (leidsin ploome???) ja kell kuus lähen kabelikoori ja siis õppima, sest teha on umbes miljon asja :))

Oleksin peaaegu unustanud- eile käisin gospeli koori proovis! Ja niiii lahe oli! Kõik see energia ja tunne ja hääled ja inimesed ahh lihtsalt nii mõnus. Väga chill õhkkond, kuna õpilased ise õpetavad  ja juba ootan järgmist korda täiega.

Sain täna oma geograafia essee ka tagasi ja ütleme nii, et õpetaja oli umbes samapalju parandusi teinud, kui mina kirjutanud olin :DD Okei, nii hull polnud, aga mis on hea uudis on see, et sain oma tunniplaani vist enamvähem nii klappima, et ma saan käia lõpuks ikka oma aastakäigu geograafia IB tundides, mitte abiturientide omas. Jee!

Eile sain matroonilt oma koolisalli ka kätte!! Ja see kõik meenutab niiniinii väga Sigatüügast, sorrisorrisorri et koguaeg mainin aga nii lihtsalt on ja see on nii naljakas kuidagi :DD

All piltide peal on näha see maja, kus mina elan (Leigh Hunt A) ja niisama muid klõpse :))

Kalli!

S.

   
    
    
    
    
 

2 thoughts on “Rõõmsaid noote

Lisa kommentaar

