New week

Iga päev peidab endas nii palju põnevaid&ilusaid hetki ja mulle ei jõua siiamaani päriselt kohale, kus ma olen. Kuulan just T. Mäge ja sõidame Londoni kesklinnas, London Eye jäi just seljataha. Elu käib ikka nii kummalisi teid pidi. 2 aastat tagasi olime just siin samas kohas oma kalli 9B’ga ja täiesti uskumatu kui palju asju on teistmoodi. Siis ma poleks osanud unistadagi, et ma siin nii ruttu jälle tagasi olen. Siin TÄPSELT samas kohas. Meie elu ongi tegelikult meie enda kätes niiet do all you can, et seda parimal viisil elada. (Motivation speech from Sandra to Sandra, et mul endal see meelest ei läheks :D)

Koolis on lõpuks ka mul nüüd mingigi normaalne süsteem, st tundidega said eile kõik asjad joonde. Pidin oma kunstitunni pliiatsid ja muud tarbed tagasi viima (ma olin nii tänulik, et ma pinalis olnud Jelly Beanse ära ei söönud :D), aga ma saan selle kunstile läinud aja palju paremini ära kasutada tehes neid asju, mida ma ikka täiega tahan teha.

Täna hommikul oli chapel service (igal teisipäeval) ja seal pidas preester kõne, kuidas me peame alati ära kuulama ka nende inimeste mõtted, kellega meie omad ei ühti. Good point, isn’t it? Kõnedest rääkides, siis meile on viimasel ajal neid väga palju peetud ja need on uskumatult innustavad. Üks mees rääkis sellest, kuidas me teeme hästi palju asju nö. autopiloodi reziimil. Nt peseme hambaid, ilma et me aru saaks, et me seda teeme. Ja me tegime nii laheda katse- kõigile anti komm. Seda ei tohtinud kohe ära süüa, vaid esmalt me vaatasime selle paberit. Siis katsusime, võtsime aeglaselt paberist lahti, nuusutasime ja alles siis tohtisime selle suhu panna. Närima ei tohtinud veel hakata. Pidime enne tunnetama mis meie suus toimub ja alles siis kommi ära sööma. Ja ausalt hands down- see oli mu elu parim kirsimaitseline nätsukomm, mis ma söönud olen 😀 Niiet- teeme igat asja elus mõtte ja pühendumusega ja elu ongi lill 🙂 (motivation speech no.2 :DD)

Pühapäeval käisime Depsidega paintballi mängimas. Ma polnud kunagi varem seda teinud ja võite kolm korda arvata, kas mul oli enamvähem surmahirm kui me oma mängualale kõndisime? Ainuke vastus on jah 😀 ma tõsiselt kartsin nii väga. Õnneks ma ei saanud ühtegi korda pihta ja pärast esimest mängu oli juba julgem olla ka. Võitsime oma tiimiga neljast mängust kolm ja tulime päeva liidriteks!

Esmaspäeval käisin oma esimeses laulutunnis ja appi nii lahe oli! Mu õpetaja on selline vanem meesterahvas, hästi tore ja pidin laulma talle Eesti folklaulu, kuna ta huvi oli nii suur. Eelmine hooaeg tegime Leelodega “Vihma loitsu” ja laulsin jupikese sealt, aga saate aru mul ei tulnud sõnad absoluutselt meelde enam! Mul on tunne, et mu aju on natuke erroris hetkel, sest ma nii tihti räägin inglise keeles ja siis ütlen mingi eestikeelse sõna ka hulka 😀 See on nii naljakas :DD

Aa suutsin kuskilt külmetuse ka hankida. Kurk ei ole enam õnneks nii valus, aga nohu ei ole mind veel maha jätnud.

Eile tegin oma esimese essee ka valmis. Mul pole õrna aimugi, kas seda mis ma kirjutasin, nad ka ootavad, aga eks näis 😀 See oli geograafiasse ja teema on meil praegu “Malthusian or Cornucopian?”. Kiirelt seletades- ühed ennustavad populatsiooni kiiret kasvu, ressursside vähenemist ja pm maailma lõppu ja teised usuvad tehnoloogia arenemisse ja elu jätkumist.

Käisin täna topelt muusika perioodides, mul oli päris artsy day täna (4perioodi muusikat ja 2draamat) ja appi kui palju ma pean ümber õppima! Absoluutselt kõik terminid (noodid, intervallid, kadentsid, akordid, rütmid ja KÕIK muu ka) on täiesti erinev. Mul on tundides tunne, et ma saan aru, millest jutt käib, aga võtab lihtsalt natike aega, et kohale jõuda 😀 Küll see tuleb ka ajaga ma loodan 😀

Vaene Carolina (Belgiast) magab praegu mu õla peal, ta ei jõudnud täna isegi sööma, sest tal on nii palju tunde ja ringe. Kodutööde maht on hästi suur ja mul on nt just lugemist väga palju. Aga samas Inglise keeles on üheks raamatus meil “Frankenstein”, niiet väga põnev on.

Käisime täna Londonis, Shakespeare Globes “Measure for Measure”t vaatamas. NIIII LAHE! Kuna kõik õpilased üldiselt elavad ka UKs, siis päris naljakas on turist olla. Õnneks Alex (USAst) on ka samasugune nagu mina, niiet vähemalt pole üksi koguaeg pilte tegemas ja umbes iga 10meetri tagant imestamas, et KUIDAS see ikka võimalik on 😀

Etendus ise oli väga professionaalne- elav muusika, imelised kostüümid ja väga rollis sees näitlejad. Ühel peategelasel olid koguaeg silmad märjad, ta elas rolli nii sisse ja seda on niiii lahe näha. Play on kirjutatud 17sajandil ja teemad on õiguse, kohtu, elu, surma ja muidugi armastuse vahel. Väga-väga kahe kogemus.

Kui siiamaani on minult ainult paar korda küsitud, kas ma olen UKst, siis täna üks poiss arvas alguses, et ma olen Austraaliast, siis Austriast ja lõpuks veendus, et oot ei ma olen ikkagi Hispaaniast 😀 Kui ma lõpuks Eesti kohta mainisin teadis ta isegi (esimese inimesena so far!!), et Eesti pealinn on Tallinn! Jee!

Olge tublid ja kallistan kõiki hästi kõvasti! ❤️

(also andestage mulle mu lonkav eesti keel palun :D)

S.


  
  
   
  

2 thoughts on “New week

  1. Haha, tegin seda kirsikommekatset kuskil kunagi rosinaga. See on üks ägedamaid asju üldse kui suudad mingit väikest tavalist rosinat järsku täiesti teise pilguga vaadata- ja kui suudad rosinat, suudad ka kõike muud 🙂

    Jõudu ja jaksu sulle sinna Inglismaale! Naudi!

    Like

Lisa kommentaar

