First week

Hei-hei!

See nädal on läinud kuidagi mõnusalt ruttu ja samas natuke stressirohkelt ka, aga nüüd õnneks hakkavad vähemalt mu tunnid enamvähem paika loksuma niiet see on väga hea. Ma võtsin vahepeal viite ainet (A levels saab tegelikult ainult nelja võtta). Ma seletan UK koolisüsteemi natuke lahti, siis saab rohkem aru. 

Niiet siia tulles pidin ma valima kas ma õpin A levels programmi või IB programmi. A levelis keskendutakse ainult neljale ainele ja kuna programm on jaotatud kahe aasta peale, siis saab nö lõpuklassis eraldi keskenduda kolmele ehk siis ühe aine ära jätta. IB aga keskendub kuuele ainele. Kolm neist on higher level ja teised kolm standard. Ma valisin A level muusika, draama, geo ja kunsti, aga tuli välja et Deps (minu aasta) blokis ei saa korraga draamat ja geod võtta, kuna need on samas blokis ja clashivad omavahel tunniplaanis. Pidin valima endale siis teisest blokist ühe aine juurde ja draama&geo vahel otsustama, et mida jätta, mida võtta. Ma valisin juurde Inglise kirjanduse, mis on siiamaani väääga põnev olnud. Niiet nüüd mul oli kokku pm 5 ainet. Kuna geo ja draama kattuvad, siis ma sain võimaluse käia Grecians (abiturientide) geograafia tundides, mis on IB level. Seal oli mega-mega põnev!!! Draamas on mul niiii palju teha, et teistele järele jõuda, aga samas nii huvitav on ka. Eile ja üleeile käisin kunsti tundides ka ja mulle kuidagi üldse ei istunud, niiet ma jätsin hoopis kunsti&disaini ära ja nüüd võtan siis edasi A level muusikat, draamat ja inglise keelt ja IB grecians geograafiat. Tuleb huvitav aasta 😀 (tegeeeeeelt juba on   :D). Draamas võtame praegu Stanislavski meetodeid, mis on natuke intense, aga õppejõule endale väga-väga meeldib ta aine, niiet hästi põnev on. 

Käisin eile gospeli koori katsetel- ja ma sain sisse!!!!!! Kolmapäeval on esimene proov, so exciteeeeed!

Eile hommikul oli mul kaks perioodi kunsti (üks periood on 35min, niiet kokku siis ~1h tund) ja seejärel käisin oma ainetejuhiga rääkimas, kes on hästi-hästi tore ja väga abivalmis. See on mega lahe, kuidas pm kohe kui sul mingi probleem on, saab see KOHE lahenduse. Nagu asjad liiguvad mega kiirest, mis on ainult hea. Siis oli mul muusika, kus õpetaja on kabelikoori dirigent. Jälle hästi tore mees ja ülimalt abivalmis. Tegelesime hümni ülesehituse ja häälte lisamisega, aga kuna KÕIK terminid on teises keeles, siis praegu on tsipa keeruline aru saada koguaeg, aga küll see ka ajaga tuleb. Peale seda käisime söömas, marssimas ja võtsime koos Juliaga endale Music Practise active laupäeviti, niiet harjutasime pille natuke. 

Täna käisime Horshamis ka! See on selline väike (mitte väga väike tegelikult) linnake, 4min rongisõidu kaugusel. Et sinna minna tuleb saada Horshami pass, et su vanemad ja majavanem sind lubavad (hkm hkm Sigatüügas it is…) ja käisime kooliasju ostmas, kuna neid on kuidagi alati puudu 😀 Ja ostsin täna elus esimest korda endale…PESUPULBRIT! 😀 Õnneks saame me oma pesu ise pesta ja ei pea kõiki asju ära sildistama. Tagasitulles jooksime täiega rongijaama, sest meil oli umbes 5min aega ja appi- ma pole nii kiiresti nii raskete kottidega kunagi jooksnud. Jõudsime Julia ja Mercyga rongjaama 2min enne väljumisaega…ja kuulsime veel korra rongivilet ja läinud ta oligi. Jäime maha 😀 Me pidime koolis tagasi olema kindlalt kell 6, aga järgmine rong tuli alles 6:35, õudne!!! Selleks ajaks oli mahajääjaid juba umbestäpselt 8tk 😀 niiet võtsime kamba peale takso (minibussi :DD) ja saime tagasi kooli, igaüks pidi maksma 1.50£, niiet saime odavamalt kui rongiga 😀 

Käisime söömas, mis oli niii hea. Meil olid suured brownie küpsised ja valged ka mis olid niiiiiiii head. Õhtul oli disko ka! Päris sarnane klubile 😀 aga muusika oli natuke igav, niiet olime seal 11neni (siis aeti meid minema ka, kuna siis algas Grecians only aeg). Õhtul oli Deps istumine koos majavanematega, sõime juustu&viinamarju ja veini sai ka, kes tahtsid, niiet väga chill ja mõnus. 

Homme on hommikul 9:15 kabelikoor ja peale seda tuleb service. Kella ühest viieni lähme kõikide depsidega paintballi mängima!!!

Take care!

S. 

   
   
    
    
 

Lisa kommentaar

