Go!

Hei-hei!!!

Meil oli siis eile inglise keele test nendele, kellel see emakeel ei ole. Päris normaalne oli, tegime selliseid koguaeg Eestis ka, niiet polnud üldse nii õudne. Pärast seda oli lõuna, kus oli megaaa hea vegan lunch. Taimetoidu valik on üldse väga-väga hea siin. Tegin täna sööklast pilti ka, niiet allpool näete neid 🙂 Seejärel tuli meil teatrihoones kohtumine, kus meile peeti MEGA innustavaid kõnesid niiet kui ma siin äkki postitusi ei kirjuta mõnda aega kunaski, siis teadke, et ma õpin 😀

Tegime oma maja year 12 inimestega veel ühe lühikese näidendi, kus pidime esitama sõna- CHARITY. Sain kõiki mega palju rohkem teadma ja väga tore oli. See on niiiii lahe, kuidas KÕIK inimesed on mega sõbralikud, lahked ja kui sul on mingi mure, siis see lahendatakse umbestäpselt kohe! Mul on väike probleem oma tundidega, aga eks näis kuidas minema hakkab, Praegu võtan nelja A level aine asemel hoopis 5. Ma valisin endale A level Muusika, Drama&Theatre Studies, Geography, Art&Design, aga tuli välja, et geod ja draamat samal ajal ei saa, niiet pidin juurde võtma Inglise keele ja geograafiat õpin praegu natuke aega endast aasta vanematega. Aga eks näis, kuidas kõik läheb ja siis saan midagi välja vahetada, kui tahan 🙂

Käisin eile siis chapel kooris ka. Ma pole kunagi nii kummalises proovis käinud 😀 Ma laulsin alti, aga kuna ma seisin täpselt meeshäälte ees, siis ühtegi teist alti ma ei kuulnud ja tuli välja, et keegi minu kõrval ei osanud väga nooti ka lugeda. Niiet ma üksi seal proovisin midagi, aga eks näis kuidas sellega ka minema hakkab 😀 Dirigent on VÄGA lahe! Harjutasime laule, mida me 30min pärast koos ülejäänud kooliga laulma pidime (pooled olid juba neid laulnud, niiet ei olnud hullu :DD).

Peale koori algaski siis kooliaasta avamine. Kõik õpilased tulid kabelisse ja istusid oma kohtadele. Seal peavad kõik olema koolivormides, juukseid ei tohi lahti olla (kui need lühikesed pole) ja ehted ei ole ka väga soovitatud. Alguses kõik seisid ja sisse toodi küünlad ja nendega koos tuli preester ka. Ja teate! Ta pidas kõne kõnepuldis, mis oli TÄPSELT samasugune nagu Sigatüükas. See oli nii uskumatu!!! 😀 Seal istudes tuligi täpselt Sigatüüka tunne. Kõik istuvad vaikselt oma vormides, õues oli juba pime, küünlad põlesid ja peeti avamiskõnet. Nii lahe!!!! Laulsime paar laulu ja kui see kõik läbi sai olime meie kooriga esimesed, kes välja said marssida. See toimus jälle hästi kindlas rütmis ja järjekorras, niiet mul oli natuke raskusi kohe hakkamasaamisega, aga õnneks polnud ukseni väga pikk maa :DD

Meil on iga päev 3 roll calli. See on aeg, kui sa pead olema kindlas kohas, kindlal ajal ja su nimi pannakse kirja, niiet oleks teada, kus sa parajasti oled. Üks on hommikuti kell 8:10 (va pühap), lõuna marssimise ajal ja õhtul kell 19. Tavalisel majas kõlab siis kell, aga meie maja on alates sellest aastast kellavaba, niiet peab eriti tähelepanelik olema koguaeg, et midagi meelest ei läheks 😀

Täna hommikul käisime söömas ja toimus direktoriga kooliaasta avamine, mis oli suures saalis. Jällegi kõik seisid püsti, kui direktor tuli, ta pidas kõne ja peale seda toimus tutor lesson. Seal saime arutada oma probleeme tunniplaanidega ja peale kooli tegevustega. Käisin täna esimest korda muusika tunnis. Läksin sisse ja peale tervitusi ütles õpetaja: “Nonii kallikesed, täna komposeerige mulle palun iga üks tunnusmeloodia kosmoselahingu jaoks.” MIDA? KUIDAS? MIKS? MILLEGA?

Niiet tutvusin seekord põhjalikumalt ühe noodiprogrammiga ja kosmose tunnusmeloodiani veel ei jõudnud 😀 Peale tunde tegevusena võtsin endale teisipäeviti vene keele. Läksin sinna ja tuli välja, et me alustame tähestiku õppimisega, niiet ma arvatavasti tulen sealt ära, sest ma olen seda kõike juba Eestis õppinud. Meid oli seal ainult 3 niiet eraldi gruppe ei saa ka väga teha 😀

Olge tublid!! Tsauka!

S.

Lisa kommentaar

