Kohal!

Heii, kõik armsad!

Olen ilusti kohale jõudnud ja olen niiiii ärevil selle aasta pärast! (Meeri- tegin hästi palju pilte ka!!!)

Aga kirjutan kõigest järgemööda 🙂

Eile käisime korra Ülemistest läbi ja nägin täiesti juhuslikult seal Martinat ja parklas kõndisin otsa Kätlinile ja Maritele. Nii tore oli teid näha veel!! Ostsime poodidest veel viimaseid asju ja sõitsimegi sadamasse ära. Ma olin terve päeva juba täiesti nutujuta olnud (ja autos lahistasin ka pool teed nutta Kelli ja Laura üllatuse pärast, mis oli ikka niiiiii armas) ja sadamas nutsime koos perega ka veel otsa- niiet pisarakanalid said ilusti puhtaks 😀 Tegime väikestele ja issile ja empsule koos emmega veel kallid-musid ja läksime laeva peale. Helsingis tuli Kessu meile vastu ja olime öösel päris lennujaama lähedal. Kessut ja teisi oli ka nii armas näha üle pika aja <3!!

Hommikul kella viie ajal ärkasime üles ja läksime lennujaama. Ja ma ei tea, kuidas see maailm nii väike on, aga Helsingi lennujaamas saime juhuslikult(!) kokku Fanniga. Olime temaga 2 aastat tagasi koos Rootsis ühe projekti raames ja meil oli mõlemal nii naljakas + me läksime veel sama lennuga Inglismaale! Niiet harjutasime mõlemad inglise keelt ja koos oli palju-palju julgem lennukile minna. Lend kestis 3h, magasin natuke ja kell 09:50 Inglismaa aja järgi olingi juba siin!

Et kooli saada õigeks ajaks pidin jõudma 10:45 rongile. Võite kujutada mu paanikat, kui ma 10:22 veel pagasit ootasin :DD Õnneks jõudsin ilusti ja mul hakkas ärevus täiega sisse tulema. Rongis istusid mu vastas kaks hästi toredat naist, kes palusid mul endist pilti teha (because they are not very good at selfies) ja tuligi Christ’s Hospitali peatus. Ukerdasin seal koridoris oma kohvritega ja üks armas mees aitas mul need välja tõsta. Ma isegi ei küsinud abi ega midagi, nii armas! Jõudsin õigesse peatusesse, aga muidu olin päris lost. Seisin natuke aega ja keegi küsis, kas ma lähen Christ’s Hospitali (CH)? Üks hiinlanna koos oma ema ja lastega tulid oma venda ka siia kooli saatma, niiet koos nendega leidsime kooli ilusti üles. Ma pean ära mainima, et KÕIK inimesed on nii abivalmid ja lahked! Kõndisin kooli väravast sisse ja see on ausalt kõik nii uskumatu! Ma olen nii palju igasuguseid pilte ja videosid ja artikleid CH’st lugenud-vaadanud, aga siin kohapeal olla on täiesti dream!

Kooli peamaja ees olid õpilasi vastu võtmas direkor, rahvusvaheliste õpilaste manager, sekretärid ja osad koolivormides õpilased. Täna oligi siin international students course day, niiet kohal olid kõik õpetajad, välisõpilased, mentorid ja mõndadel vanemad ka. Kõik tervitasid väga sooja südamega ja mulle anti koolikaart ning esimese kolme päeva kava. Edasi juhatati mind minu majja, mis on Leigh Hunt A. Koolil on kokku 16 maja (ühikat), kus igas elab u 50 õpilast. Igal majal on oma matron (aitab kui on mingi mure, ravib, tegeleb igasuguste pakiliste probleemidega ka) + majavanemad (minu majavanemad on üks hästi-hästi armas paarike, mõlemad võiks vanuselt minu päris vanavanemad olla :D), kes tegelevad majasiseste tegevustega. Nt mina olen Year 12 ehk Deputy Grecians ehk Deps, kes on peaaegu vanuselt kõige vanemad. Meie tööks on aidata väiksematel õppida, üksteisega läbi saada ja siin ongi selline majaperekond. Igal päeval nädalas on nö.korrapidajad ka, mina olen kolmapäeviti.

Päeval käisin oma koolivormi proovimas, mis oli natuke suur mulle ja kohe sain uue vormi ka, niiet sellega ka kõik korras. Koolivormi saapad aga tellisin juba teist korda uuesti, aga ikka olid suured mulle. Matron lubas sellega tegelda ja sain praegu endale asendus jalanõud. Minu mentor on Tia, kes on ka in Year 12. Ta on hästi tore ja kas ma juba mainisin, kui abivalmid kõik on?

Sain oma toa ka! Mul on mega comfy voodi ja nüüd on enamvähem kõik lahti ka pakitud. Pärastlõunal toimus buffee lõuna, kus direktor pidas rahvusvahelistele õpilastele kõne (kõik meenutab hullult Sigatüügast, I must say) ja kõik said erinevate ainete juhtidega rääkida. Muusika osakonna juhataja kutsus mind homme kooriproovi, niiet ma olen nii-nii elevil! Enamus päeva olime koos Juliega, kes on siin Austriast. Ta on hästi tore ja käisime koos kooli ringkäigul + tegime mingi valiku huviringide osas. Valik oli mega suur- alustades mandariini keelest ja lõpetades kaljuronimisega. Kooli teater on üles ehitatud sarnaselt Shakespeare Globe’ile, niiet see oli väga-väga lahe ja kooli uus raamatukogu sai ka just valmis, niiet kõik tundub väga põnev. Õhtul toimusid ice-breaking activities, kus saime teistega ka rohkem tuttavaks ja nüüd lähen magama, sest see päev on niii pikk olnud.

Kalli!

S.

   
    

    
    
    
    
    
    
    
    
   

Lisa kommentaar

