❤️

Heihei!

Teate ma olen nii tänulik, et mul on selline pere ja sõbrad ja kodu ja Uba&Tuustu&Nupsu-Tillu&Jänks! Armastus on igal pool ja pealegi! Aitäh-aitäh-aitäh! ❤️

Eile oli ka nii tore päev. Hommikul asjatasime emme ja empsuga linnas, käisime Katariinast ka läbi oma lemmikuid mandlipulgakesi võtmas mmm ja siis tulime koju süüa tegema. Õhtul oli meil väike suvelõputähistamine ja Annu tegi Inglismaa koogi ka kaasa, nii lahe!

Kui ma paar päeva tagasi ütlesin, et ma tegelen pakkimisega, siis tunnistan üles- see oli suur vale 😀 Magama sain täna kell pool 4 hommikul, sest pakkisin kohvreid ja olin enamvähem paanikas kui ilma riieteta kaalus kohver juba 20kg (mis on max kaal :D). Emme aitas õnneks asju ümber pakkida hommikul- mama knows the best.

Mu armsad Kelli&Laura olid ka tee ääres sildikesega saatmas, niiiii lahe! Praegu sõidamegi Tallinna poole 🙂

   
    
   

Lisa kommentaar

